OPRAVY
Programování koncern VW

Pro vozidla koncernu Volkswagen opravujeme tyto problémy.

Nahrání řídících jednotek motoru

Na novějších modelech koncernu VW zhruba od roku 2014 se při havárii často poškodí i řídící jednotka motoru. Při opravě vozu a při výměně řídící jednotky za jinou je ale velký problém novou jednotku k vozidlu nahrát. S tímto problémem vám dokážeme pomoci.

  • Můžeme opravit originální poškozenou jednotku nebo vytvoříme klon původní jednotky a nahrajeme ho do jiné řídící jednotky. Řídící jednotky máme často skladem, proto je možné vše vyřešit na dálku.
  • Pokud na vozidle z nějakého důvodu nemáte žádnou jednotku, je nutné k nahrání přistavit celé vozidlo. Doba této opravy se liší dle modelu, typu jednotky a automatické převodovky.
Oprava řídící jednotky 1.6 TDI PCR 2.1

Na vozech koncernu VW od roku 2009 až do roku 2015 s motorem 1.6 TDI se vstřikováním paliva systému Siemens / VDO / Continental PCR 2.1 se často stává, že je řídící jednotka motoru vytopena dešťovou vodou.

Takto vytopenou jednotku opravujeme do 3 pracovních dnů. Může se stát, že řídící jednotku už nelze opravit výměnou koncových ovladačů. V takovém případě je nejlevnější variantou jednotku vyměnit za použitou a nahrát ji k vašemu vozu. Jednotky máme skladem.

Dieselgate

Často přehráváme jednotky s motorem EA 189 u kterých byl proveden Dieselgate do starých původních hodnot, jak vozidlo opustilo výrobní závod. Toto přehrání trvá zhruba jednu až dvě hodiny a je na počkání.

  • Modifikace výkonu
  • Vypnutí EGR
  • Vypnutí klapky sání
  • Vypnutí DPF

Upozorňujeme, že některé úpravy mohou ovlivnit emisní systém. Vozidlo pak nemusí projít na Emisní kontrole.

Kódování při výměně ECU
  • Při výměně jednotky ABS
  • Jednotky parkovací brzdy Passat
  • Při výměně navigačních systému
  • Při montáži tažného zařízení
  • Při výměně elektrického serva
  • Kódujeme veškeré jednotky koncernu VW
  • Při výměně ECU motoru, převodovky, Gateway, Centrální elektroniky ”BCM”
Kódování při dodatečné montáži na koncernu VW
  • Brzdový asistent deaktivace-aktivace
  • Tempomat
  • Montáž ESP
  • Montáž DSG
  • Montáž Climatronicu
  • Montáž MAXIDOT
  • Montáž Xenonu
  • Montáž parkovacích asistentů
  • Montáž mlhových světel
  • Montáž LED světel
  • Překódování celého vozu z Anglického provedení na Evropské včetně výměny přístrojové desky
Oprava chyby serva řízení

Po nárazu následkem havárie se do elektrického posilovače řízení ukládá závada, která deaktivuje motor posilovače řízení a znemožní tak jízdu. Jednotku posilovače vám znovu aktivujeme a nastavíme.

Kód chyby: 18017/P1609/005641/6351360

Nahrání vstřikovacího čerpadla 2.5 TDI VP

Na motorech 2.5 TDI V6 koncernu VW je součástí imobilizéru také vstřikovací čerpadlo Bosch VP. Toto čerpadlo se bohužel po určité době pokazí a je nutná jeho výměna. Použité nebo nové čerpadlo vám k vozidlu nahrajeme zhruba za 15 minut. Vše je možné vyřídit u vás, nemusíte nikam jezdit.

Nahráváme na vozidlech:
Škoda Superb, VW Passat, Audi A6 a A8

Vířivé klapky a klapky sání

Na dieselových motorech koncernu VW (1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.7 TDI a 3.0 TDI) často dochází k problémům s vířivými klapkami a klapkami sání, které škrtí přísun čerstvého vzduchu do motoru. Časem se ale stává, že jsou klapky a EGR ventil zalepené od výfukových zplodin a vozidlo přestává správně fungovat.

Klapky vám dokážeme elektronicky vypnout. Zůstanou tak trvale zavřené a už nebudou působit problémy.

Opravy koncern VW

Převodovky

Elektroinstalace

Autoklíče

Autorádia a navigace

Ceník oprav

Úpravy řídících jednotek (podle modelu) od 800 Kč
Nahrání řídící jednotky 1.6 TDI PCR 2.1 od 1 500 Kč
Výměna + nahrání řídící jednotky 1.6 TDI PCR 2.1 od 8 000 Kč
Úprava Dieselgate od 2 500 Kč
Kódování řídících jednotek od 800 Kč
Oprava chyby serva řízení od 800 Kč
Nahrání vstřikovacího čerpadla 2.5 TDI VP 1 500 Kč
Oprava vířivých klapek a klapek sání 2 500 Kč